Respublikinis seminaras Skaudvilės ugdymo ir vaiko gerovės centre

Balandžio 4 d. vyko respublikinis seminaras “Atnaujinto ugdymo turinio praktiniai aspektai, patirtys ir sėkmės“.Susitikimo pradžioje visus pasveikinocentro direktorius Rolandas Beišys, pakvietė pedagogus atsakingai pažvelgti į aktualias temas ir pasisemti kuo daugiau žinių bei praktinės patirties dirbant su mokiniais.

Į seminarą susirinko pedagogai iš įvairių Lietuvos ugdymo įstaigų.  Gerb. Tomas Lagūnavičius, psichologas, socialinių mokslų daktaras, pasidalijo savo darbo patirtimi. Pranešimo 600 ugdymo turinio pratimų mokykloje“ metu, lektorius bendravo su seminaro dalyviais, įtraukė juos į diskusijas, vaizdžiai demonstravo įvairias situacijas, atsakė į jiems rūpimus ir aktualius klausimus. Pedagogai turėjo galimybę praktiškai išbandyti įvairius pratimus, kuriuos bus galima pritaikyti pamokoje, pasikonsultuoti ir aptarti įvairias situacijas su lektoriumi.

Atkreipiant dėmesį į praktinę, profesionalią pagalbą ugdant pagal atnaujintas programas centruose, pranešime „Regioniniai centrai – pagalba įgyvendinant įtraukųjį ugdymą šalyje. Gelgaudiškio „Šaltinio“ ugdymo centro funkcijos ir teikiamos paslaugos“,praktiniais patarimais, sėkmėmis ir iškylančiomis problemomis su pedagogais dalijosi Inga Pranskaitienė, Gelgaudiškio „Šaltinio“ ugdymo centro socialinė pedagogė metodininkė, jai talkino Dalia Kasperavičienė, Gelgaudiškio „Šaltinio“ ugdymo centro Švietimo pagalbos ir konsultavimo skyriaus vedėja, specialioji pedagogė metodininkė, psichologė, kuri atskleidė vertinimo kriterijus atnaujinto ugdymo turinio kontekste ir tai pateikė savo pranešime ,,Ugdymo turinio atnaujinimas ir pritaikymas. Vertinimo kriterijai“.

Seminaro dalyviai turėjo galimybę susipažinti su atnaujinto ugdymo praktine patirtimi analizuojant stendinius pranešimus, kuriuos pateikė respublikos pedagogai: ,,Skaitmeniniai įrankiai įtraukiančiai mokinio veiklai“ -  Gintarė Vičienė, Plungės specialiojo ugdymo centro švietimo pagalbos ir konsultavimo skyriaus vedėja, psichologė, Kristina Masiliauskienė, Plungės specialiojo ugdymo centro specialioji pedagogė. „Kūrybiškumo kompetencijos ugdymas dalyvaujant eTwinning projektuose“ - Aida Rutkauskienė, Raseinių specialiosios mokyklos specialioji pedagogė, Irma Masaitienė, Raseinių specialiosios mokyklos mokytoja. ,,Meninės raiškos priemonių panaudojimas atnaujinto ugdymo turinio kontekste“ -  Sandra Maslauskienė, Raseinių specialiosios mokyklos direktorė, specialioji pedagogė metodininkė, Neringa Norvaišienė, Raseinių specialiosios mokyklos specialioji pedagogė metodininkė, Vilma Vedauskienė, Raseinių specialiosios mokyklos specialioji pedagogė metodininkė. „Atnaujintos BUP : kaip matuojame pradinuko individualią pažangą?“ -  Rasutė Petrikienė, Tauragės r. Žygaičių gimnazijos pradinių klasių mokytoja metodininkė, Daiva Vencienė, Tauragės r. Žygaičių gimnazijos socialinė pedagogė metodininkė, Jurga Beitienė, Tauragės r. Žygaičių gimnazijos direktoriaus pavaduotoja ugdymui. ,,Tarptautinio kūrybinio projekto nauda vaikų ugdymosi pasiekimams kompetencijų kontekste“ -  Rima Čerauskienė,  Tauragės r. Skaudvilės ugdymo ir vaiko gerovės centro specialioji pedagogė metodininkė, Ingrida Račiūnienė, Tauragės r. Skaudvilės ugdymo ir vaiko gerovės centro specialioji pedagogė metodininkė, Asta Kenstavičienė, Tauragės r. Skaudvilės ugdymo ir vaiko gerovės centro socialinė pedagogė metodininkė.  ,,Įrankiai sėkmingam pamokos planavimui“ -  Rolandas Beišys, Tauragės r. Skaudvilės ugdymo ir vaiko gerovės centro direktorius, Vaida Baršienė, Tauragės r. Skaudvilės ugdymo ir vaiko gerovės centro direktoriaus pavaduotoja, specialioji pedagogė metodininkė.

Šiame susitikime pedagogai pasisėmė jiems aktualių žinių, kurias praktiškai pritaikys savo kasdieniniame darbe. Už galimybę dalyvauti tokiame, šiais laikais, svarbiame seminare pedagogai dėkojo lektoriams, Skaudvilės ugdymo ir vaiko gerovės centro vadovams bei visai bendruomenei. 

Dar ilgai vyko diskusijos, pokalbiai,  aptarimai tarp pedagogų ir lektorių. Bendras darbas, bendri mokymai, įkvepia naujai veiklai su mokiniais, įtraukiant pačius mokinius, kad šie patys kurtų, keltų jiems aktualias problemas ir ieškotų atsakymų į jiems rūpimus klausimus.

Skaudvilės ugdymo ir vaiko gerovės centro

specialioji pedagogė metodininkė Rolanda Lukošienė